Newsletter

F.A.Q

* Hebben jullie een vast assortiment? Er zullen naast standaard artikelen ook regelmatig nieuwe tijdelijke artikelen in de webshop aangeboden worden.
* Kan mijn pakket naar een anders adres verstuurd worden? Uiteraard is dit mogelijk.
* Kan ik een bestelling of gedeelte retouneren? Dit kan, hiervoor gelden de volgende algemene regels retouren KLIK. 
* Kan ik een bestelling afhalen? Deze mogelijke is er en kan aangegeven worden bij het afrekenen. Wij nemen contact op over de dag en tijdstip dat het afhalen kan plaatsvinden.
* Pakken jullie de artikelen in? Bij het afrekenen kan er gekozen worden om een artikel te laten inpakken (graag vermelden bij opmerkingen) uiteraard is dit een service en worden er geen kosten in rekening gebracht.
* Met welk betaalmiddel kan er betaald worden? Ideal, paypal, directe bankoverschrijving en creditcard.
* Wat zijn de verzendkosten? Voor Nederland zijn de verzendkosten per brievenbus van 1,69 tot 3,90, afhankelijk van gewicht. En per brievenbus 6,95 en dit wordt dan bezorgd door postnl met track en trace nummer.
* Zijn alle producten incl BTW? Alle producten zijn incl 21% BTW op de site, bij het afrekenen wordt dit exclusief BTW aangegeven.
* Niet tevreden? Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over het product neem dan contact op en we zorgen voor een oplossing.
* Verzendverpakkingen Wij streven ernaar verpakkingsmateriaal zoveel mogelijk te her gebruiken. Dit is beter voor het milieu.
 
 
Mocht u naar aanleiding van bovenstaande FAQ, aanvullingen en of opmerkingen hebben neem dan gerust contact op.